Моята количка
0 Броя - 0,00 лв
Количката е празна!

Рекламация и замяна

Замяна и рекламация

Замяна на закупена стока.


  1. Закупената и получена стока от клиента е възможно да се окаже с  несъответстващ номер.  Може да предяви иск за замяна на закупената стока в срок до 14 дни от получаването ѝ. За да бъде подменена вашата покупка е необходимо:         

- Стока да  е неизползвана;

- Чиста (да не е зацапана);

- Без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим);

- Оригинална кутия с надпис;

- Не е прана;

- Пакетирана с оригиналния етикет при връщане.

  1. Клиентът има право да замени получената стока с избран продукт от онлайн магазина, като във формуляра за рекламации трябва да отбележи, че иска да замени закупения продукт с друг. Формуляра за замяна на продукта може да свалите : от тук 
  2. В този случай клиентът не трябва да осъществи нова поръчка в онлайн магазина, а да отбележи в модул ЗАБЕЛЕЖКИ , че иска да замени стоката.( трябва да опише коя стока заменя.)
  3. Всички въпроси, свързани със замяната на продукта и стойностите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл или на телефоните ни за контакти.

 

Стоката трябва да бъде опакована и да е защитена от повреждане по време на транспорта и изпратена на адрес:

Град София, Бул. Европа № 118, България

За допълнителна информация за замяна, Моля свържете се с нас на тел. +359 888 013 123

Към пратката за замяна трябва да бъдат приложени и :

  1. Доказателство за покупката : - стокова разписка, получена заедно с поръчката.
  2. Формуляра за замяна на продукта може да свалите в края на статията.
  3. Принтирайте, попълнете ръчно формуляра и го изпратете заедно с артикула за подмяна.

  1. Ако не бъдат изпълнени гореописаните условия, за замяна няма да може да бъде извършена.

5.1   Ако в този момент  не разполагаме с желания от Вас размер;

- Ние ще извършиме поръчка при доставчиците ни (необходимото време за доставка е: 2 календарни седмици след получаването);

- Може да заменим продукта с друг продукт желан от Вас или да върнем сумата на продукта;

- Когато клиент реши да замени артикула с друг, по-скъп от този, който връща, „“  ще информира клиента за размера на сумата за  доплащане след получаването на пратка.

5.2   Пратката с върната стока, която поради неподходяща опаковка се е повредила по време на транспорта, ще бъде върната на клиента за негова сметка. Старателно опаковайте пратките, за да осигурите запазването на стоката по време на транспорта.

  1. 6. Разходите за изпратените продукти в случай на замяна на стоката, поради недоброто изпълнение на поръчката от страна на „“ , са за сметка на Продавача. Искаме да Ви информираме, че „“ не приема пратки, които за изпратени до нас с НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ.

 

Рекламации

 

Онлайн магазин   уверява своите клиенти, че в 14-дневен срок от датата на получаване на продукта, могат да върнат закупена стока, при условие че:

- не е ползвана;

- че е чиста;

- без странични миризми (като крем, парфюм или цигарен дим);

- придружена е с оригиналната кутия и етикет;

-  доказателство за закупуване (получени заедно със спецификацията на поръчката).


Стоката трябва да бъде опакована и защитена от повреждане по време на транспорта и изпратена на адрес:

Стоката трябва да бъде опакована и да е защитена от повреждане по време на транспорта и изпратена на адрес:

Град София, Бул. Европа № 118, България

За допълнителна информация за замяна, Моля свържете се с нас на тел. +359 888 013 123

 

  1. Доказателство за покупката : - стокова разписка, получена заедно с поръчката.
  2. Формуляра за замяна на продукта може да свалите : от тук 


Ако не бъдат спазени описаните условия, искането за рекламация няма да бъде разглеждано.

  • Куриерските разходи за рекламираната стока са за сметка на клиента.
  • Сумите се възстановяват единствено по банков път.
  • Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.
  • При рекламация се връща стойността на изпратената стока, съгласно заявката, като разходите по изпращането на първата заявка са преизчислени и от сумата, подлежаща на връщане, са приспаднати куриерските разходи.


След приемане на върната стока (информацията, за което ще бъде съобщена по e-mail или телефон)  ще върнем дължимите суми в срок от 7 работни дни. Сумата ще бъде възстановена на:

  • Посочете банкова сметка във формуляра.
  • Клиента извършващ замяната/рекламация, задължително трябва да е титуляр на посочената банкова сметка за възстановяване на сумата.


Пратки с върнати продукти, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка. Молим  да не забравяте старателно да опаковате и да осигурите целостта на пратката.

 

За всякакви допълнителни въпроси можете да се обръщате към "Отдел обслужване на клиенти" или да използвате контактната форма на сайта.

WinDesign.BG е с богат опит в рекламната дейност и предлаганите услуги са свързани реклама и търговия при ежедневните им задачи свързани с изложения, фирмени представяния, презентации, продажби, мърчандайзинг и др.. Ние предлагаме най-пълна гама продукти за реклама и организация в точката на продажба и се стремим да решаваме чрез индивидуален подход уникалните задачи, които нашите клиенти, ни поставят.

За контакти

  • E-mail office@windesign.bg
  • Телефон +359 888 013 123
  • Адрес Град София, Бул. Европа № 118, България

Харесайте ни!

Топ
Ние от WinDesign.BG използваме "бисквитки", за да подобрим нашия уеб сайт. Като продължавате да използвате този уеб сайт, вие давате съгласието си да използвате бисквитки. Още…