Рекламация и замяна
Замяна и рекламация
Замяна на закупена стока.
Закупената и получена стока от клиента е възможно да се окаже с несъответстващ номер. Може да предяви иск за замяна на закупената стока в срок до 14 дни от получаването ѝ. За да бъде подменена вашата покупка е необходимо:
- Стока да е неизползвана;
- Чиста (да не е зацапана);
- Без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим);
- Оригинална кутия с надпис;
- Не е прана;
- Пакетирана с оригиналния етикет при връщане.
- Клиентът има право да замени получената стока с избран продукт от онлайн магазина, като във формуляра за рекламации трябва да отбележи, че иска да замени закупения продукт с друг. Формуляра за замяна на продукта може да свалите : от тук
- В този случай клиентът не трябва да осъществи нова поръчка в онлайн магазина, а да отбележи в модул ЗАБЕЛЕЖКИ , че иска да замени стоката.( трябва да опише коя стока заменя.)
- Всички въпроси, свързани със замяната на продукта и стойностите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл или на телефоните ни за контакти.
Стоката трябва да бъде опакована и да е защитена от повреждане по време на транспорта и изпратена на адрес:
Град София, Бул. Европа № 118, България
За допълнителна информация за замяна, Моля свържете се с нас на тел. +359 888 013 123
Към пратката за замяна трябва да бъдат приложени и :
- Доказателство за покупката : - стокова разписка, получена заедно с поръчката.
- Формуляра за замяна на продукта може да свалите в края на статията.
- Принтирайте, попълнете ръчно формуляра и го изпратете заедно с артикула за подмяна.
Ако не бъдат изпълнени гореописаните условия, за замяна няма да може да бъде извършена.
5.1 Ако в този момент не разполагаме с желания от Вас размер;
- Ние ще извършиме поръчка при доставчиците ни (необходимото време за доставка е: 2 календарни седмици след получаването);
- Може да заменим продукта с друг продукт желан от Вас или да върнем сумата на продукта;
- Когато клиент реши да замени артикула с друг, по-скъп от този, който връща, „WinDesign.BG“ ще информира клиента за размера на сумата за доплащане след получаването на пратка.
5.2 Пратката с върната стока, която поради неподходяща опаковка се е повредила по време на транспорта, ще бъде върната на клиента за негова сметка. Старателно опаковайте пратките, за да осигурите запазването на стоката по време на транспорта.
- 6. Разходите за изпратените продукти в случай на замяна на стоката, поради недоброто изпълнение на поръчката от страна на „WinDesign.BG“ , са за сметка на Продавача. Искаме да Ви информираме, че „WinDesign.BG“ не приема пратки, които за изпратени до нас с НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ.
Рекламации
Онлайн магазин WinDesign.BG уверява своите клиенти, че в 14-дневен срок от датата на получаване на продукта, могат да върнат закупена стока, при условие че:
- не е ползвана;
- че е чиста;
- без странични миризми (като крем, парфюм или цигарен дим);
- придружена е с оригиналната кутия и етикет;
- доказателство за закупуване (получени заедно със спецификацията на поръчката).
Стоката трябва да бъде опакована и защитена от повреждане по време на транспорта и изпратена на адрес:
Стоката трябва да бъде опакована и да е защитена от повреждане по време на транспорта и изпратена на адрес:
Град София, Бул. Европа № 118, България
За допълнителна информация за замяна, Моля свържете се с нас на тел. +359 888 013 123
- Доказателство за покупката : - стокова разписка, получена заедно с поръчката.
- Формуляра за замяна на продукта може да свалите : от тук
Ако не бъдат спазени описаните условия, искането за рекламация няма да бъде разглеждано.
- Куриерските разходи за рекламираната стока са за сметка на клиента.
- Сумите се възстановяват единствено по банков път.
- Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.
- При рекламация се връща стойността на изпратената стока, съгласно заявката, като разходите по изпращането на първата заявка са преизчислени и от сумата, подлежаща на връщане, са приспаднати куриерските разходи.
След приемане на върната стока (информацията, за което ще бъде съобщена по e-mail или телефон) ще върнем дължимите суми в срок от 7 работни дни. Сумата ще бъде възстановена на:
- Посочете банкова сметка във формуляра.
- Клиента извършващ замяната/рекламация, задължително трябва да е титуляр на посочената банкова сметка за възстановяване на сумата.
Пратки с върнати продукти, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка. Молим да не забравяте старателно да опаковате и да осигурите целостта на пратката.
За всякакви допълнителни въпроси можете да се обръщате към "Отдел обслужване на клиенти" или да използвате контактната форма на сайта.